söndag 4 januari 2009

Välförtjänt sovmorgon

Var på ett supertrevligt bröllop igår i Örebro. Tufflan hängde i bra med humöret på topp mest hela kvällen och vi kom inte hem förrän halv fyra i morse - men det var så trevligt och Maria och Åke var så fina tillsammans. Vi från SEXKEX spexade och sjöng lite på festen och det var himla kul att träffa dem igen också. I morse fick vi faktiskt sova till kvart i tio och så låg vi och drog oss till elva. Härligt.
Klädfrågan löste sig faktiskt. Jag fick tag i en fin festklänning från Vila för 300 spänn vilket jag tycker är helt okej för något man kanske inte bär så ofta. Köpte matchande slips till älsklingen också. Idag har vi haft en härligt lat söndag i soffan framför skidåkningen på tv:n.

Nyår firade vi med Mattias och Karro, och som vanligt var det väldigt trevligt. Mattias är ju kock så jag behöver väl inte tala om att maten var superb. Inga nyårslöften här inte - jag håller med Lena om att man ska vara nöjd med den man är och jag är precis som dig, Lena godisråtta och periodare vad gäller träning, och jag trivs med det rätt bra. Älsklingen däremot ska gå ner 10 kg, och började nya året med bröllop fyllt av öl, vin, snacks, och annat som sällan hjälper en att gå ner i vikt. Ska försöka peppa honom lite mer och tvinga iväg honom på pulsträning och så som vi gjort förut med bra resultat.

Gott nytt år på er alla!

Inga kommentarer: