torsdag 8 januari 2009

En så himla bra film!

Åh jag var på bio igår kväll med Sara och vi såg Australia. Om ni inte sett den redan så gör det! Gud vad bra den var - och var snygg Hugh Jackman är! Ojojoj, de 90:- var inte spenderade förgäves.



Träffade även mammamaffian igår och det som vanligt trevligt. Dom börjar bli stora nu allihop. Eftersom älsklingen börat nytt jobb i Katrineholm så fick jag vackert gå till träffen, men vad gör det. Det var -10 grader och strålande solsken från klarblå himmel. Kan inte bli ljuvligare. Tuflan var på bra humör också, men jag börjar bli desperat gällande nätterna. Hon vaknr hela tiden och är otröslig om hon inte för tutta, så inatt fick hon ligga mellan oss, och då sov hon bättre (och jag fick också sova ett par timmar). Problemet är väl att vi är alldeles för blödiga när hon gråter, och vi har svårt att hålla oss till den strategi som vi bestämt.

2 kommentarer:

goooooood girl sa...

your blog is feel good......

Lena sa...

Du har en nominering att hämta på min blogg ! Kram Lena