söndag 25 januari 2009

Kan man få mängdrabatt?

Ja på snytpapper alltså. Har redan tappat räkningen på hur många rullar jag gjort mig av med bara på denna helg. Tufflans feber och kräkningar är över, men hon är fortfarande hängig och mycket snorig, hes och hostig så vår Sälenresa till helgen ligger illa till just nu. Och precis när hon äntligen börjar bli bättre så blir jag risig. Ont i bihålorna, magen, huvudet och enormt förkyld och hostig. Denna helg har vi spenderat inomhus (ja ända sedan i torsdag faktiskt). Tur att det var så mycket intressant skidåkning på tv.
Jag hade tänkt börja nytt liv i morgon (för vilken gång i ordningen?), men träning är ju inte att tänka på just nu så jag får väl fokusera på kosten tills jag blir frisk. Nu ska jag skåla i lite hostmedicin så hoppas jag få sova gott i natt. SKÅL!

1 kommentar:

Lena sa...

Ja skål på dig !!! Det där med "börja nytt liv" känner jag igen.... Varför är det så svårt att hålla fast vid det nya livet mer än några veckor/dagar ?
Hoppas att ni kommer i väg till Sälen ändå !Krya på dig! Kram Lena