söndag 18 januari 2009

Sköna söndag

Jag gillar verkligen dessa vinterhelger när man vaknar och hoppar i myskläderna, kryper in under filten i soffan och teven är fullspäckad med skidor i alla dess former. Idag är det alpina världscupen som jag kanske hinner med och kolla första åket på i alla fall innan det bär av till Örebro och mina showande vänner i Sexkex. Vi ska spåna på en ny show för våra nära och kära så ni som missade vår senaste för snart två år sedan har chansen kanske igen om ett tag. Ska bli intressant och se vad vi kommer fram till.

Igår var vi bjudna till vår vän Danne som blivit klar med sin c-uppsats, och det var som vanligt mycket god mat och trevligt umgänge. Vi lekte en ny lek (ja det var faktiskt en lek och inget spel) som hette "Staden sover", och som var himla kul. Svår att förklara den här, ni får tro mig när jag säger att den var kul. Kom hem vid halv två så idag är vi lite trötta (ja inte tufflan förstås). Tänk om man kunde ha hälften av hennes energi!
Skulle rama in lite svartvita foton till vårat nya sovrum häromdagen och hittade denna sköna bild från i somras när vi var ute med båten.

2 kommentarer:

goooooood girl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Johanna sa...

Extra skönt är det ju när vädret är lite grått!
Kramar från Borlänge