tisdag 25 november 2008

Det lider mot jul!


Åh jag älskar denna tid på året, framför allt då det har kommit så mycket snö. Igår skottade jag de 10 cm som kom på dagen, men idag ser det ut som jag åker på att skotta lika mycket till. Underbart med snö. Får se det som ett träningspass.
Var till jobbet och tränade igår kväll. Väldigt skönt att gymma lite. Tänk bara om jag kunde få rutin på det någon gång.
Idag blir det som sagt skottning av. Men ikväll ska vi på babysim igen och senare kanske jag ska boxas med S. Förra veckan skulle vi också ha boxats men då kom ju den där nedrans migränen och satte "P" för allt vad ansträngning heter. Men idag tänker jag ladda med mycket vatten hela dagen så att jag inte ger migränen en chans.
Tänkte ta en pysseldag också och göra lite tovade vättar. Har aldrig gjort det förut, men hur svårt kan det vara? Det är pysselkväll på jobbet på torsdag och då ska jag göra en dörrkrans. Får se hur det går, men min vikarie är ju florist i botten så jag räknar med mycket instruktioner från henne. Sedan blir det till att damma av julstakar och adventsstjärnor för TILL HELGEN ÄR DET ÄNTLIGEN ADVENT!

2 kommentarer:

Lena sa...

Men så söt hon är. Hon är ju en kopia av dig tycker jag !! Du måste lägga in fler bilder så jag får se. Hoppas det är bra med er alla ! Kram Lena

Jessica sa...

Ja..guud så söt!Men man kan inte bli annat när mamma är kopia av Jennifer Aniston!!!Kram på dig!