måndag 16 februari 2009

Utmaning!

Okej, har fått en utmaning av Lena. Ska se om jag klarar av detta.

4 favoritprogram:
* Melodifestivalen
* Mästarnas mästare
* Vintersportstudion
* På spåret

4 Saker som jag gjorde igår:
* Köpte Polarnkläder på outleten
* Träffade Tufflans kusiner
* Tittade på skidskytte
* Gick en promenad

4 saker jag längtar till:
* Madonna 9 augusti
* Särna/Sälen vecka 10
* Frisören på tisdag
* Sommaren

4 favoritrestauranger:
* Wongs i Örebro
* Lillens mat, vad han än lagar
* Pias suveräna mat hemma i Backa hage
* Sub city i Örebro

4 saker på min önskelista just nu:
* Att min kroniska trötthet ska försvinna
* Få åka utomlands med familjen
* Ny vinterjacka
* Nya carvingskidor

4 personer jag utmanar:
* Linda
* Jessica
* Matilda (jag vet att du läser och har en egen blogg)
* någon som känner sig manad

Inga kommentarer: