söndag 15 februari 2009

Tack Sverige!

Ja verkligen tack för att ni äntligen röstat vidare rätt låtar i melodifestivalen. Suveränt av både Heat och Måns att komma vidare. Synd att Jennifer Brown inte kom med istället för de konserverade Lili o Sussie (hallå - har det inte hänt någonting där på 20 år?). Idag är det strålande solsken från klarblå himmel, härligt mycket vintersport på tv och outleten har fått in polarnkläder som jag ska gå bort och kolla in. Härligt med söndag. Nu ska jag rädda Sven från Tufflan.

3 kommentarer:

Linda sa...

Tänk att bara kunna "gå bort till outleten" vilken dröm! Här får man åka 6 km för en liter mjölk å 22 mil!!! för att komma till en vettig affär: ( Fast jag trivs rätt bra ändå ; )

Jessica sa...

Tycker faktiskt oxå att d var rätt låtar som gick vidare!cookies n beans var lite av mina favoriter oxå eftersom jag älskar låten release me med oh laura men d var ingen riktig schlagerlåt som Måns..Här är oxå strålande sol idag men naturligtvis jättekallt -20 så d blir till å va inne å kolla in skidorna,som började bra med Helena....kram på dig!

Lena sa...

JA Måns var superbäst i går !! Han har sån fruktansvärd utstrålning så man smälter helt ! Han och Alcazar ligger nog bra till för segern !Kram Lena