fredag 19 december 2008

Jag har inget att ha på mig!




Ja, älsklingen säger att han hört mig säga det förut (förstår inte vad han menar), men jag har verkligen ingenting att ha på mig på ett vinterbröllop i januari som vi ska på. Om det var svårt innan man fick barn att välja kläder så kan jag tala om för er som inte hunnit dit än att det blir ännu svårare när man måste ta hänsyn till saker som amningsfria vägar. Har känt mig så himla blek och grå och trist ett tag nu så jag vill verkligen piffa till mig när man får chansen. Och det finns ju massor med fina klänningar och annat nyårsfint, men det faller nästa varje gång på amningen. Har nu hittat en champagnefärgad top (fast jag vill helst ha klänning, men jag får väl ge mig där) på factory outlet som man kan ha till svarta byxor och höga klackar givetvis. Snälla hjälp mig någon med tips. Jag är helt off! Kan ingenting om accessoarer, skor, färger, frisyrer, kvinnlighet m.m. Lade undan topen och en klänning i alla fall tillsammans med en slips till älsklingen som går ton i ton.


1 kommentar:

Jessica sa...

Du har fått en utmaning av mig!!