fredag 23 oktober 2009

Tips snälla?!


Det måste se rätt roligt ut när man linkar omkring i samhället med barnvagnen. Känner mig som en gammal tant när jag helt plötsligt måste stanna upp för att den falska ischiasen gör sig gällande och får benen att vika sig under mig så jag inte tar mig framåt på någon minut. Tog en powerwalk igår kväll för att försöka dra igång det hela, men jag börjar bli starkt skeptisk till att man kan påverka det. Det enda som hände var att magen blev stenhård, benen vek sig oftare, fogarna gjorde ondare... Ja ja, om någon har några andra förslag så välkomna att framföra dem.

I morgon är det lördag och jag tänkte ta itu med hemläxan att lära in de nya danserna till vår show den 19-20 mars i Örebro. Ni som vill komma - boka in något av datumen redan nu - det blir jättekul!
Bild från showen vi satte upp 2007. (medvetet suddig för att slippa se detaljer alltför väl :)



Lägger ut lite fler bilder eftersom jag varit dålig på det.


Wilma på trappen i stugan i Skattlösberg. Underbart fina Haflingerhästar som betar på ängen.

Yngsta kusinen Alex hälsar på (otroligt kul att hon fick en jämngammal kusin utöver de två tonåringarna).












2 kommentarer:

Lena sa...

Massor med grattis till er ! Kram Lena

Linda sa...

Det verkar som att powerwalken fungerade ; ) massor av grattis till lilla tjejen!