måndag 12 oktober 2009

Lång väntan

Förra gången gick de 9 månaderna jättefort och de 5 dagar jag gick över tiden var som de månaderna tillsammans. Denna gång har tiden segat sig fram och särskilt sista månaden. 37 fulla och mitt inne i 38. Kan du inte komma snart lille vän! Vill kunna ligga skönt på natten, vill kunna ha mina vanliga kläder, vill kunna börja träna så jag kommer i form inför vår show i mars. Vill kunna knyta skorna och se mina egna fötter - bara en sådan sak!


Vet inte om Tufflan fattat att det är en bebis i min mage, för när jag frågar henne var bebisen är kan hon lika gärna klappa på sin pappas mage (vilket jag för övrigt tycker är himla kul medan han inte ser lika munter ut).

Hon springer för fullt nu och visar på en vilja och ett humör som får mig att framstå som from. Men hon är go', vår lilla Tuffla.

1 kommentar:

Linda sa...

Å va mysigt ni ser ut å ha det i hängmattan, kul me ett inlägg de va länge sen! Själv har jag nog lagt ner helt! Hoppas bebisen vill titta ut snart så spännande, fast det känns ju som det var i förrgår ni fick er lilla tjej. A har skickat en present till sin "bebistremänning" med L-O häromdagen ni får den väl sen när dom kommer ner ; )ha de / L*