onsdag 25 mars 2009

Puh!

Idag har jag haft mammamaffian här på besök och jag måste säga att det var lite lugnare när alla barnen låg i sina babyskydd och sov som de gjorde första månaderna vi träffades. Det är himla kul att träffas och alla barnen är det full rulle på från första start. Som vanligt glömde jag fota de små liven. Får se om jag kan komma ihåg kamera nästa gång. Nu känner jag mig ganska trött och ska försöka slappa lite innan älsklingen kommer hem och gör våfflor (det är visst våffeldagen idag påminde han mig om). Tufflan sover så himla bra nu på nätterna och det blev, peppar peppar, inte den fajt jag hade föreställt mig att nå hit. Hon somnar mellan 19.30-20.30 och sover non-stop till 04. Då äter hon lite och så somnar hon om och sover till 07. Helt okej för mig, jag är ändå rätt morgonpigg av mig. Solen värmer idag och jag hoppas på en lika fin dag i morgon.

1 kommentar:

Linda H sa...

Hej !
kan du lägga ut en bild på vagnen när den är ihop fälld, så man kan se hur liten den är. är du nöjd för övrigt med den? Häls. Linda .H i mora.