onsdag 18 mars 2009

Då var det över för den här gången

Ja melodifestivalen såklart så från och med nu slipper ni mitt tjat om detta fenomen. Håller med Lena om att finalbidragen höll rätt hög klass i år, men vinnaren - HALLÅ! Jag trodde nog att "Alla" skulle ha bäst chans i Moskva även om jag inte gillade den låten mest, men tydligen så har det röstande svenska folket och jag inte samma musiksmak eftersom en operasångerska gick och vann. Föredrar nog låtar där man hör vad man sjunger. Nåja, nog om detta. Idag skiner solen från klarblå himmel och jag ska träffa mammamaffian och ikväll ska jag på bio. Vi har nattränat Tufflan i tre nätter och det går så himla bra. Inget tuttande, hon vaknar bara en gång på natten och hon sover i egen säng - i eget rum! Vilken lyx att få äga sin egen säng igen! Tjing tjing på er.

1 kommentar:

Lena sa...

Ja melodifestivalen blir man aldrig riktigt klok på !! Ändå tittar man varje år, schlagerfrälst som man är ;)
Kram Lena