lördag 6 februari 2010

Yes, I´m addicted

Så var schlagerkarusellen igång för detta år och alla ni om känner mig vet hur gärna jag kollar på detta evenemang. Barnen somnade i tid, J drog och spelade tennis så jag fick sitta själv och titta med lite godis och chips, men det gjorde mig inget. Väldigt synd att inte Linda Pritchard gick vidare. Har hållit ögonen i flera år på denna superduktiga tjej (såg henne för flera år sedan på Wallmans) och trodde nog faktiskt att hon kulle ta sig vidare, i synnerhet när hennes låt var stark och internationellt bra. Hoppas det ges möjlighet att rösta in henne längre fram.
I övrigt är jag sjuk. Genomförkyld, ont i halsen, ont i bihålorna, hostar och snorar. Inte roligt. Ska tvinga mig iväg till Örebro på sångövning (showen är ju om en månad)men kommer nog inte att orka i fem timmar som det är tänkt. Hade tänkt ta itu med Ms rum men det får vänta till orken kommer tillbaka.
Tjing tjing på er.

Inga kommentarer: