onsdag 27 januari 2010

Hårdilemma

I dessa tider med katastrof på Haiti och snökaos här hemma så är mitt problem verkligen inte allvarligt - men frustrerande ändå. Av alla världsliga problem så står jag återigen inför tjejers stora mysterium - hur ska jag klippa mig? Jag har sett likadan ut i snart 15 år och är riktigt trött på min spegelbild. Nu lägger jag ut tre bilder här så får ni avgöra om det är någon av dem som ni tror kan passa mig, eller kom annars gärna med tips både vad gäller färg och form. Jag behöver hjälp!





2 kommentarer:

Lena sa...

Den övre frisyren var skitsnygg !! Den blev jag riktigt sugen på själv faktiskt, men man är ju så feg att klippa av sig håret. Borde också klippa mig rejält, men får se när det blir. Hoppas allt är bra med er alla ! Hur är det att vara 2 barnsmorsa ? Kramar Lean

Jessica sa...

Eftersom jag är mörk röstar jag såklart på den nedersta men jag tror absolut att du kommer passa bäst i den översta!Tror nog dock att du skulle ta lite mörkare på d ljusa men själva frisyren är super!Ha d så bra å hälsa fam!kramkram..