torsdag 14 januari 2010

Back in business!

Äntligen en suveränt genomförd spelning! Efter vår katastrofspelning i Vingåker med uselt ljud och halvtaskig sång, genomförde vi en skitrolig och perfekt spelning i Loka brunn igår kväll. Fullt ös från början till slut - svettigt värre men så himla kul!
J var hemma med barnen och M fick ersättning och alla sov sött när jag kom hem vid ett i natt. Själv fick jag pumpa ett par gånger på toan i Loka, men gud så smidigt när minstingen tar ersättning och J kliver in och kan ta henne fast hon bara är 2 månader. Underlättar ju verkligen för mig i sådana här sammanhang. Så nu känns det kul igen att öva inför showen i mars som jag tror kommer bli jättebra. Ni har väl anmält er?

1 kommentar:

Bondbruden sa...

Halloj tjejen och TACK för din uppmuntrande kommentar ang. LCHF.
Min sambo brukar alltid vara så positiv, men han har nästan varit deppad de sista veckorna, det har inte kännts ngt vidare...
STORT Grattis till Er nya dotter, Era barn är superfina!
Var på Gotland i somras, tänkte MYCKET på dig då! På våran tältplats var det en Gocart bana nu!
Kram kram